Telefonische bereikbaarheid verder verbeterd

We zijn al best tevreden over onze bereikbaarheid. 

We hebben meer assistentie dan gebruikelijk om de telefoon op te nemen. Daarnaast al langere tijd 2 aparte lijnen voor spoedvragen.

Ook zijn we onze patiënten dankbaar die helpen door herhaalrecepten niet meer telefonisch aan te vragen, maar dit te doen via een jaarplan afspraak, via internet of het herhaalrecepten-doosje.

Toch hebben we onlangs onze bereikbaarheid nog verder weten te verbeteren door via 4 aparte telefoonlijnen de uitgaande telefoongesprekken te doen. Hiermee houden we dus alle lijnen open om afspraken te plannen.

Vanaf kwart voor acht kunt u ons bellen om afspraken te maken. Bel zo vroeg mogelijk als u een afspraak wilt maken op korte termijn.

Door al onze inspanningen en metingen van onze bereikbaarheid zijn wij een van de weinige praktijken in NL die ruimschoots het criterium halen om 80% van de normale telefoontjes binnen 120 seconden op te nemen. Onze metingen laten zien dat wij vrijwel altijd boven de 95% zitten én daar zijn we heel trots op.