Patiënttevredenheid

Vorig jaar hebben wij het patiënt-tevredenheidsonderzoek afgerond.

Dank voor alle reakties.

Wij zijn heel erg blij en voldaan dat we op alle punten zo goed gewaardeerd worden. Recent hebben we onze resultaten vergeleken met praktijken in heel Nederland en halen we per item de hoogste score.

Link voor het hele onderzoek: Patiënttevredenheidsonderzoek

We zijn echter ook zeer gelukkig met de verbeterpunten en suggesties die we gekregen hebben. Twee items springen er wat ons betreft uit.

Bereikbaarheid:U heeft aangegeven dat telefonische bereikbaarheid voor het maken van afspraken en overleg gedurende de hele dag wenselijk is.

>> Inmiddels zijn wij telefonisch de hele werkdag bereikbaar tussen 7.45 en 17.00 uur. 

En vanaf april 2014 zijn wij ook gestart met spreekuren buiten de reguliere kantoortijden.

Gehorigheid: Praktijk Homeruslaan is gevestigd in een pand uit de jaren 30. Dat heeft zijn charmes, maar kent ook zijn nadelen. De gehorigheid is daar een voorbeeld van, met name de gehorigheid vanuit de spreekkamers.

>> Omdat dit de privacy niet ten goede kwam, hebben we de spreekkamers en de wachtkamers geluidsdicht gemaakt met speciale geluidsisolatie. 

Tot slot willen we graag vermelden dat onze praktijk geaccrediteerd is. Dit houdt in dat de praktijk voldoet aan de door Het Nederlandse Huisartsen Genootschap gestelde kwaliteitseisen op verschillende gebieden (oa bereikbaarheid, hygiëne, opleidingseisen). 

Heeft u suggesties of andere verbeterpunten? We horen het graag!

Met vriendelijke groeten,

Team Homeruslaan